Oppgradering teknisk utstyr - TV (multicast) - 18.04 kl. 00:01 - 03:00
Resolved
Apr 14 at 03:19pm CEST
Arbeid på ekstern tenesteleveranse:
Natt til tysdag (servicevindu, vekentleg frå kl. 00:01 - 07:00) skal leverandør arbeide på kjerneutstyr.
Dette kan medføre sporadisk utfall av tv-signal, estimert ca. 1-3 timar frå kl. 00:01 - 03:00.
Arbeidet blir utført på natta for at færrast mogleg skal bli berørt. Arbeidet er kritisk og blir utført for å sikre stabilitet og oppetid på tv-leveranse i framtida.
NB! Merk at du kan bruke Telia Play App via nettbrett/pc/apple tv/ Telia streamingboks i heile perioden. Dette kan du bruke då leveransen blir levert via unicast (=internett) og ikkje multicast (=tv) som vi kallar det i vår tekniske verd. Det er multicast signalet som blir arbeidd med i natt, 18.04.23.
Beklagar dei ulemper dette kan medføre for våre kundar.
Affected services